عمومی

عمومی

عمومی

عمومی

تولید سود مایع

 شرکت پرگاس شیمی راشین عرضه کننده و تولید کننده  انواع مواد شیمیایی از جمله تولید سود مایع و ... باکیفیت و قیمت مناسب می باشد.

برای اطلاع از قیمت سود مایع و خرید و سفارش آن با پرگاس شیمی راشین تماس بگیرید.

شماره تماس پرگاس شیمی راشین : 09121005904  -  02122895829

سود مایع با فرمول شیمیایی NaOH می باشد و با خلوص 48 الی 50 درصد در اختیار کارخانجات مصرف کننده قرار گرفته و با تانکر های مخصوص حمل مواد شیمیایی جابجا می شود.

رنگ سود مایع بی رنگ بوده و حالت آن محلول می باشد .

روش تولید سود مایع :

1- بالن حجم سنجی را با آب و مایع ظرف شویی میشوییم و با آب مقطر آبکشی می نماییم .

2- ظرف توزین را شسته و با آب مقطر آبکشی نموده و برای خشــک کردن آن را در دمای 100 در جه ی سانتیگراد ، به مدت یک ساعت درون اتوکلاو قرار می دهیم.

سپس 30 تا 45 دقیقه آن را درون دسیکاتور می گذاریم تا سرد شود و به دمای اتاق برسد.

3- مقداری از نمونه ی جامد را که برای تهیه محلول با غلظت معین محاسبه کرده ایم را به دقت وزن کرده و سپس با مقدار کمی آب مقطر به داخل بالن ژوژه انتقال می دهیم.

4- درِ بالن ژوژه را می بندیم و آن را تکان می داده تا نمونه به طور کامل حل شود. بعد آن را با آب مقطر به حجم می رسانیم .

5- اگر ماده ی اولیه ی محلول مورد نظر مایع است، حجم آن را از روی مشخصات شیشه محاسبه می کنیم و با یک پیپت دقیق، مقدار لازم را در بالن ژوژه میریزیم و آن را به حجم می رسانیم.

از درب با روکش PVC  به اشتباه به عنوان درب ضد آب و یا درب پی وی سی ضد آب یاد می کنند. این کاملا اشتباه می باشد زیرا ورق های پی وی سی به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل نفوذ آب دارند به با ضخامت های 16 میلی متر تولید گردیده در ساخت کابینت زیر سینک آشپزخانه که مدام در معرض آب و رطوبت قرار دارد و جاهایی نظیر کابینت سرویس های بهداشتی و رختکن حمام استفاده می گردد. باید توجه نمود که آن که در تولید درب پی وی سی از روکش پی وی سی استفاده می گردد حال آنکه ورق های پی وی سی کاملا ضد آب بوده و ضخامتی حدود 16 میل دارند. به عبارتی درب با روکش PVC در واقع دربی از جنس ام دی اف می باشند که توسط روکشی از جنس پی وی سی با ضخامت 0.2 الی 0.4 ضد آب می گردند. 
خصوصیات درب روکش PVC :
امروزه روکش های پی وی سی با ضخامت و رنگ و طرح و لایه ها با ضخامت های مختلف و حتی در طرح های با نقش های برجسته تولید می گردند. از این مدل ها می توان به نمونه های مات و براق با طرح های مختلف اشاره نمود. با هر سلیقه و هر دکواراسیونی می توان روکشی مناسب پیدا نموده و درب با روکش PVC مورد علاقه خود را انتخاب نمود. در انتخاب درب با نوع روکش برای مکان های مرطوب باید دقت نمود حتما روکش درب غیر قابل نفوذ آب باشد زیرا در صورت نفوذ آب به لایه زیرین که عموما از جنس ام دی اف می باشد شاهد باد کردن درب خواهیم بود. همچنین اگر کلاف درب روکش PVC از جنس پی وی سی نباشد رطوبت از این ناحیه نفوذ خواهد نمودو دوباره مانند درب های اچ پی ال و اچ دی اف و ام دی اف معمولی متورم می گردد. حتما روکش ها به صورت هماهنگ به هم رسیده باشند تا امکان نفوذ آب از بین برود. به عنوان نمونه در حمام ها و جاهایی که بخار آب وجود دارد و از طرفی دمای محیط بالا می باشد اگر هماهنگی در پوشش نباشد و یا کلاف پی وی سی نباشد رطوبت به ورق ام دی اف زیر لایه نفوذ می کند که سبب می شود ام دی اف باد کند و روکش پی وی سی از لایه زیرین خود جدا گردد.
طریقه اتصال و روکش نمودن در ب ام دی اف با روکش پی وی سی جهت تولید درب روکش PVC به این ترتیب می باشد که پس از تولید روکش مورد نظر با توجه به نوع درب و محل استفاده از درب روکش PVC ضخامت روکش مناسب آن انتخاب می گردد. سپس درب که از جنس ورق ام دی اف با ابعاد و خصوصیات مورد نظر ساخته شده آماده روکش می گردد. سپس با استفاده از دستگاه های پرس غلطکی که همزمان قابلیت پاشش چسب اپوکسید یا چسبه ای کوپلیمری می باشد روکش پی وی سی را درب ام دی اف می چسبانند بدین ترتیب درب با روکش PVC تولید می گردد. گاهی برای چسباندن روکش پی وی سی به درب ام دی اف از چسب های گرما نرم استفاده می نمایند. عملیات روکش کاری پی وی سی عموما در دمای اتاق صورت می پذیرد. پس از روکش نمودن و تولید درب با روکش PVC پس از اینکه ورق درب از دستگاه خارج می گردد باید در روی یک سطح صاف قرار گیرد تا از ایجاد موج و ناهمگونی در ضخامت لایه بر روی درب جلوگیری گردد. برای تکمیل اتصال میان درب و روکش و گرفتن چسب می بایست چند ساعت روی سطوح صاف مذکور نگهداری گردد.
پروفیل در و پنجره یکی از انواع آهن آلات است که در صنعت ساختمان‌ سازی به عنوان یکی از کاربردی ترین مصالح فلزی استفاده می شود. از این فلز در ساخت در ،پنجره و لوله استفاده می شود. در ادامه شما را بیشتر با این گروه از فلزات آشنا می کنیم. 

مصالح ارزان فلاحتی

فروش مصالح ساختمانی ارزان

مصالح ساختمانی، عبارت است از موادی که برای ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. بسیاری از موادی که به صورت طبیعی ایجاد می‌شوند (مانند رس، ماسه، چوب، سنگ و حتی شاخ و برگ‌های کوچک)، برای ساختن یک ساختمان کاربرد دارند. به غیر از مواد و مصالح طبیعی، برخی از مواد ساخته شده توسط انسان نیز به صورت ترکیبی، در ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. در بسیاری از کشورها، تولید مصالح ساختمانی به صورت یک صنعت درآمده‌است. علاوه بر این، استفاده از این مصالح، مشاغل و پیشه‌های زیادی، همانند نجاری، لوله‌کشی، سقف‌سازی و عایق‌کاری را به وجود آورده‌است. این گونه از پیشه‌ها، کار تزیین و زیبایی ساختمان‌ها و خانه‌ها را برعهده دارند

فروش مصالح ارزان ساختمانی با برترین کیفیت محصول در کشور

مصالح ساختمانی فلاحتی تولید کننده انواع مصالح ساختمانی با کیفیت میباشد.

دفتر مصالح ساختمانی فلاحتی با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه فروش مصالح

آماده خدمت رسانی به همکاران و پیمانکاران گرامی با قیمت و خدمات ویژه می باشد

تحویل آسان و سریع در محل

پشتیبانی ۲۴ ساعته

کیفیت مرغوب

فروش کلیه مصالح ساختمانی

تهران و شهرستان