عمومی

عمومی

عمومی

عمومی

ضد یخ پویان

ضد یخ فقط درجه انجماد آب در سیستم خنک کننده را پایین نمی‌آورد، بلکه دمای نقطه جوش را نیز بالا برده و به جلوگیری از خوردگی اجزای موتور کمک میکند.

به گزارش هفته نامه خودرو، اتیلن گلیکول یا همان ضد یخ با افزایش ظرفیت گرمایی آب، از یخ زدگی یا جوش آوردن موتور در فصل سرد و گرم سال جلوگیری میکند. از طرفی، در این ماده ترکیباتی وجود دارند که مانع تشکیل رسوبات ناشی از املاح موجود در آب در داخل موتور و رادیاتور میشوند. باید به خاطر سپرد که وجود ضدیخ در در تمام طول سال اهمیت بسیار زیادی برای حفظ دوام موتور دارد و منحصر به فصل سرما نیست.

استفاده از خنک کننده ها یا ضد یخ ها نه تنها به حفاظت از موتور خودرو در برابر یخ زدن کمک می کند بلکه مانع از خوردگی اجزای آن شده و همزمان با دفع حرارت تولید شده، تعادل حرارتی را در کل موتور برقرار می کنند.

در موتورهای دیزلی سنگین تنها یک سوم از کل انرژی تولید شده توسط موتور، برای به حرکت در آوردن خودرو به کار گرفته می شوند و یک سوم دیگر آن به وسیله اگزوز خارج شده و باقیمانده انرژی توسط سیال خنک کننده دفع می شود. این دفع حرارت منجر به بالا رفتن دما می شود و ایجاد حرارت زیاد باعث تسریع خرابی روغن و در پی آن خرابی موتور می شود.

آب بهترین سیال در دفع حرارت است ولی بنا به دلایل متفاوتی برای کاهش نقطه انجماد سیال خنک کننده از ماده شیمیایی گلیکول به عنوان سیال پایه استفاده می شود که معمولاً در تولید این خنک کننده ها از مخلوط۵۰/۵۰ از اتیلن گلیکول و آب استفاده می کنند. در این ترکیب میزان مشخصی از عوامل بازدارنده نظیر ضد کف، ضد خوردگی، رنگ و ... نیز بکار گرفته می شود و با وجود درصد بسیار کم این ترکیبات افزودنی، نقش آنها در محصول نهایی حائز اهمیت بالایی است و موجب متفاوت شدن انواع خنک کننده ها می شود.

صادرات سیمان

سیمان به عنوان یکی از صنایع پایه، نقشی اساسی در تأمین زیرساخت‌های اقتصادی کشور ایفا می‌کند به‌طوری که بین فرآیند رشد اقتصادی و سرانه مصرف سیمان در هر کشور، همبستگی بالایی وجود دارد.این کالا به عنوان یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان نیازهای اساسی فعالیت‌های سازه‌ای است به‌گونه‌ای که از یک‌سو در بخش ساختمان جزء مصالح اصلی محسوب می‌شود و از سوی دیگر در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، راه‌سازی، سد‌سازی، کانال‌کشی و رویه‌های بتونی (به‌جای آسفالت) نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

در صنعت ساختمان‌سازی از گذشته تاکنون بعضی مصالح مورد استفاده غیر‌قابل حذف بوده‌اند و کمتر جایگزینی می‌توان برای آنها پیدا کرد. آنچه از سیمان در ذهن ما وجود دارد آن دسته از سیمان‌ها است که ریشه آهکی دارد و ماده اصلی تشکیل دهنده شان آهک است، اما در واقع سیمان ترکیبات متفاوتی می‌تواند داشته باشد. سیمان هم یکی از این نوع مصالح است، سیمان گردی است نرم و جاذب آب که قابلیت چسباندن مواد دیگر ساختمانی را به یکدیگر ممکن می‌سازد.
از لحاظ ترکیبات شیمیایی سیمان ترکیبی از اکسید کلسیم با سایر اکسیدها مثل اکسید آلومینیوم، اکسید سیلیسیوم، اکسید آهن و... است که در مجاورت هوا و در ترکیب با آب به تدریج سفت و سخت می‌شود و مقاومت بالایی دارد طوری که اگر ۲۸ روز زیر آب باشد دارای مقاومتی حدود ۲۵۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع می‌شود. ترکیبات سیمان می‌تواند شامل انواع چسب‌ها نیز باشد مثلا چسب مایع که در چسبانیدن قطعات سنگ و فلزات به‌کار می‌رود یکی از آنها است، نمونه‌ای از این چسب‌ها در صنعت سیمان در کار گذاشتن آجر نسوز در کوره مصرف دارد و خاصیت اصلی‌اش چسباندن آجر به دیواره کوره است یا سیمان‌هایی که در دندانپزشکی کاربرد دارند حاوی این چسب‌ها هستند.

شرکت پیشگامان شرق از جمله تولید کنندگان انواع سیمان و صادر کننده آن به کشورهای مختلف همچون عراق می باشد.
قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات شرکت پیشگامان باعث می شود بتواند صادرات سیمان پیشگامان شرق را با قیمت مناسب به دست خریداران خود برساند.

اگر بخواهید اقدام به صادرات کالا به کشورهای مختلف نمایید باید چند فاکتور را مد نظر قرار دهید.

فاکتورهای مهم جهت انتخاب کالای صادراتی
کیفیت کالا
قیمت خرید
هزینه حمل و باربری

شن و ماسه

شن و ماسه ساختمانی قسمت مهم واصلی یک سازه ی بتونی را تشکیل می دهد و با توجه به مقاومت ساختمان های بتونی در برابر عوامل جوی وعمر طولانی تر آن نسبت به ساختمان های فلزی وآجری و استفاده از شن و ماسه در بتون،بررسی وشناخت آن از نظر کیفی حائز اهمیت است.

شن و ماسه ها را با توجه به روش تولید آن ها می توان به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی کرد که برای هرکدام از آن ها تعریف مشخصی وجود دارد:

شن و ماسه طبیعی:

این شن و ماسه ها از طبیعت بهره برداری می شوند.شن و ماسه طبیعی یک نوع ماده گرانشی است که در بستر طبیعت یافت می شود.ترکیبات شن و ماسه نسبت به مکان آن ها متفاوت است و در رنگ های مختلفی چون سفید،سبز،سیاه سفید و ….وجود دارد.


 انواع شن و ماسه :

1-شن و ماسه طبیعی که مستقیماً از سرند کردن و شستن و دانه بندی مخلوط شن و ماسه طبق نیاز مصرف کننده تولید میشوند که دانه های طبیعی دارند.

2-شن و ماسه شکسته که از خرد کردن قطعات بزرگ سنگ (Over Size) درون سنگ شکن و محل های استفاده شن وماسه در ساختمان تهیه میشوند.

عملیه الجراحی

مَص الشَّحم أو شفط الدُهون أو نحت الشحم أو استئصال الشحم بالمص (بالإنجلیزیة: Liposuction) هی إحدى الجراحات التجمیلیة التی تهدف إلى إزالة التراکمات الدهنیة غیر المرغوب فیها من جسم الإنسان بهدف تغییر شکله بشکل عام

فی البدایة، یقوم الجراح بالتأکد من موافقة الشخص على نوع التخدیر المطلوب وموافقته على التقنیات والأدوات المُستخدمة، ثُم یطلب من الشخص إجراء اختبارات الصحة العامة للتحقق من ملاءمته للجراحة، وقد یطلب من الشخص اتباع بعض الإرشادات فی الأسابیع التی تسبق العملیة، مِثل: تجنب الأدویة المضادة للالتهاب، والتوقف عن تناول حبوب منع الحمل، والإقلاع عن التدخین وغیرها.

یقوم الجراح بتحدید المنطقة المراد معالجتها بالقلم، وتستغرق مدة العملیة بین 1-3 ساعات وتُجرى تحت التخدیر العام، ثم یبدأ الجراح بتحضیر المنطقة المُراد مص الشحم منها، وقد یقوم الجراح بتفتیت الخلایا الدهنیة فی المنطقة بواسطة اهتزازات عالیة التردد أو نبض لیزری ضعیف، وبعد ذلک یبدأ الجراح بإنشاء قطع فی جلد المنطقة، ثم یُدخل الأداة الخاصة بالمص حیثُ تقوم بتفکیک الدهون ومَصها، وبعد الانتهاء قد تخرج سوائل أو دم زائد من المنطقة یتم سحبه بواسطة أنابیب صغیرة.

التأثیرات الجانبیة عدل

إنَّ لمص الشحوم تأثیرات جانبیة ومضاعفات مُحتملة کغیرها من العملیات الجراحیة، ولکن بشکل عام تعتبر عملیة مص الشحم عملیة آمنة ومن النادر ظهور مشاکل خطیرة، ومن هذه التأثیرات الجانبیة: تورم والتهاب المنطقة المعالجة، وندبات مکان القطع، بالإضافة إلى تورم الکاحلین، والتهاب الورید الخثاری.

حالات طبیة تمنع إجراء الجراحة عدل

وقد تعوق بعض الحالات الطبیة إجراء عملیة جراحیة لشفط الدهون، مثل المرضى الذین یعانون من أمراض مزمنة کالسکری وضغط الدم. ولا ینصح بإجراء عملیة شفط الدهون للأشخاص الذین لدیهم عدم انتظام فی الدورة الدمویة والسکر وخلل المناعة وأمراض القلب والرئة. ویجب أن ینتظر المریض بعض الوقت إذا کان یرغب فی إجراء عملیة شفط الدهون فی نفس المکان الذی أجر فیه عملیات جراحیة سابقة. وهذه قائمة ببعض الحالات الطبیة قد تعوق إجراء عملیة شفط الدهون:

  • النساء خلال فترة الحمل والرضاعة.
  • مرضى السکری وضغط الدم.
  • الأشخاص الذین لدیهم حساسیة لمخدر اللیدوکایین وهو من أکثر أنواع مواد التخدیر إستخداما فی مثل تلک الجراحات.
  • مرضى القلب وإضطرابات الدورة الدمویة.

مرکز فروش قاب پلاک طلق دار

طاها پلاست تولید کننده انواع قاب پلاک خودرو از جمله قاب پلاک طلق دار ،قاب پلاک استیل ،قاب پلاک پلاستیکی،قاب پلاک برجسته ،قاب پلاک تبلیغاتی و... میباشد.


قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  با کیفیت عالی و قیمت مناسب  عرضه کننده و مرکز پخش قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  به سرتاسر ایران.

قیمت ویژه و مناسب قاب پلاک طلق دار  برای همکاران و همچنین قیمت بسیار مناسب تک فروشی قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  برای مصرف کنندگان گرامی.


طاها پلاست  بهترین کالاها با بهترین کیفیت را عرضه می نماید .


طاها پلاست با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات در زمینه تولید و عرضه انواع قاب پلاک خودرو لیزری، طلق دار، استیل، لولایی، تبلیغاتی و زیرپلاکی فعالیت می‌کند.


قاب پلاک طلق دار خودرو مناسب برای تمامی خودرو ها،این قاب پلاک دارای طلق محافظ است که باعث نگهداری بهتر پلاک خودرو می‌شود .

برای سفارش قاب پلاک طلق دار تماس بگیرید.
09126004407 -02133816885