عمومی

عمومی

عمومی

عمومی

صادرات سیمان

سیمان به عنوان یکی از صنایع پایه، نقشی اساسی در تأمین زیرساخت‌های اقتصادی کشور ایفا می‌کند به‌طوری که بین فرآیند رشد اقتصادی و سرانه مصرف سیمان در هر کشور، همبستگی بالایی وجود دارد.این کالا به عنوان یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان نیازهای اساسی فعالیت‌های سازه‌ای است به‌گونه‌ای که از یک‌سو در بخش ساختمان جزء مصالح اصلی محسوب می‌شود و از سوی دیگر در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، راه‌سازی، سد‌سازی، کانال‌کشی و رویه‌های بتونی (به‌جای آسفالت) نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

در صنعت ساختمان‌سازی از گذشته تاکنون بعضی مصالح مورد استفاده غیر‌قابل حذف بوده‌اند و کمتر جایگزینی می‌توان برای آنها پیدا کرد. آنچه از سیمان در ذهن ما وجود دارد آن دسته از سیمان‌ها است که ریشه آهکی دارد و ماده اصلی تشکیل دهنده شان آهک است، اما در واقع سیمان ترکیبات متفاوتی می‌تواند داشته باشد. سیمان هم یکی از این نوع مصالح است، سیمان گردی است نرم و جاذب آب که قابلیت چسباندن مواد دیگر ساختمانی را به یکدیگر ممکن می‌سازد.
از لحاظ ترکیبات شیمیایی سیمان ترکیبی از اکسید کلسیم با سایر اکسیدها مثل اکسید آلومینیوم، اکسید سیلیسیوم، اکسید آهن و... است که در مجاورت هوا و در ترکیب با آب به تدریج سفت و سخت می‌شود و مقاومت بالایی دارد طوری که اگر ۲۸ روز زیر آب باشد دارای مقاومتی حدود ۲۵۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع می‌شود. ترکیبات سیمان می‌تواند شامل انواع چسب‌ها نیز باشد مثلا چسب مایع که در چسبانیدن قطعات سنگ و فلزات به‌کار می‌رود یکی از آنها است، نمونه‌ای از این چسب‌ها در صنعت سیمان در کار گذاشتن آجر نسوز در کوره مصرف دارد و خاصیت اصلی‌اش چسباندن آجر به دیواره کوره است یا سیمان‌هایی که در دندانپزشکی کاربرد دارند حاوی این چسب‌ها هستند.

شرکت پیشگامان شرق از جمله تولید کنندگان انواع سیمان و صادر کننده آن به کشورهای مختلف همچون عراق می باشد.
قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات شرکت پیشگامان باعث می شود بتواند صادرات سیمان پیشگامان شرق را با قیمت مناسب به دست خریداران خود برساند.

اگر بخواهید اقدام به صادرات کالا به کشورهای مختلف نمایید باید چند فاکتور را مد نظر قرار دهید.

فاکتورهای مهم جهت انتخاب کالای صادراتی
کیفیت کالا
قیمت خرید
هزینه حمل و باربری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.